Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.07.28. 13:19 mallorca007

Helyi vagy nem helyi?

 Na, van itt egy téma, ami sokatoknak egyértelmű, sokan pedig remélem választ kapnak.

A kinézetemet tekintve jelenleg, egy indiai cserediákra hasonlítok leginkább. Napbarnított bőr, nem kicsit, kidolgozott felsőtest. Na, jó már nem vagyok olyan vékony, mint mondjuk 5 éve, de azért elég viccesen festek, mondjuk a Hassan mellett. Bár ha jól végiggondolom Hassan mellett, ti is viccesen néznétek ki.

Szóval jó színem van, nem nehéz. Amúgy sem vagyok fehér bőrű.

Ebből leszűrődhet pár dolog az embereknek:

1, biztos nyaral, és egész nap fekszik a parton

2, helyi, tipikus, flamenco figura. Biztos zenél.

Na, ez utóbbi az, ami szerintem, illetve a jelek szerint biztos, a tuti befutó az emberek számára. Konkrétan úgy néznek át rajtam, mint az ablakon.

Helyiek eleve spanyolul beszélnek hozzám mindig. Ezzel semmi gond, hiszen én sem gondolom otthon, hogy a Moszkván, ha megszólítok valakit az nem magyar.

Nekem mégis kicsit fura érzés. Otthon valahogy több visszajelzést kapok. Nem is tudom, melyik szegmense érint leginkább, mert igazán nem tudok mit kezdeni az érzéssel.

Konkrétan megtörtént, mikor most vasárnap Cala Barca-n játszottunk és oda jött hozzám egy vendég.

Elkezdte mondani ezerrel, corazon, guitarra, kb. ez a két szó ragadt meg a többi leesett valahova kettőnk közé a földre. Nem értettem egy árva szót sem. Az első percben még nevettem, aztán angolul jeleztem neki, hogy legnagyobb sajnálatomra, nem értettem, hogy mit mond.

Emlékeztek biztosan, régi Piedone filmekben, mikor Terence Hill a nagy kék szemeit meresztette, na, kb. olyan fejet vágott ő is. Átváltott angolra és megkérdezte, hogy ugye csak viccelek. Mondtam, hogy nem. Majd vissza spanyolra és megint kérdezett valamit.

 Aztán jeleztem, tényleg nem értem.

Elhitte, és csodálkozva kérdezte, hogy ha nem helyi, akkor? Mikor mondtam, hogy Hungriá, jó spanyol akcentussal, megint elbizonytalanodott és újra azt hitte szívatom. Végül is kiegyeztünk egy kimondatlan „hát nem tudom, mit higgyek”-ben.  

Alapvetően gratulálni akart csak, meg pár technikai kérdést tett fel, hogy a fiának mit tanácsolok, meg hogy hol tanultam gitározni. Mondtam, hogy sehol.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://nameseljmivan.blog.hu/api/trackback/id/tr691273507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

beszter3 2009.07.28. 20:41:26

"..hol tanultam gitározni? Mondtam, hogy sehol...":))) És ezután hogy nézett?:)

mallorca007 · http://nameseljmivan.blog.hu/ 2009.07.29. 11:34:35

@beszter3: hát nem sokat tudott. Leginkább csak nézett nagyot.:)
süti beállítások módosítása